De andere kant van de wereld

Nog één nachtje!

Morgen is het dan zover! Alle voorbereidingen zijn gedaan en een globaal reisschema is opgesteld. Op 28 april moet ik namelijk terug zijn in Santiago de Chili voor de terugvlucht naar Nederland.

De reis begint op 31 maart vanaf Dusseldorfom 7:50. Eerst zal iknaar Madrid (Spanje) vliegen alvorens ik de Atlantische Oceaan over ga steken naar Buenos Aires in Argentinië. Daar aangekomen zal Hilde op me staan te wachten. Samen zullen we dan beginnen aan een onvergetelijke ervaring door Patagonie.

Groetjes, Marieke

Reacties

Reacties

Brian en Hanneke

Hey Marieke,

Een hele goede vlucht gewenst. Geniet van het mooi weer op Buenos Aires en van de mooie natuur in Argentinie. Het schijnt er echt schitterend te zijn en ik heb al gehoord dat het bij velen nog op het wensenlijstje staat.

Groetjes,
Brian en Hanneke

Ilse van den Boom

Hoi Marieke,

Waarschijnlijk lees je dit pas weer als je geland bent en hopelijk heb je dan een goede vlucht gehad... Ik wens je veel plezier in Patagonië en we zullen je missen....

Groetjes,

Smesherinneke
Ilse

Johan

Veel plezier gewenst en geniet van het moment...

Carolien van den Berg

He Marieke,

Hopelijk heb je een goeie vlucht gehad en is het in Madrid allemaal gelukt met het overstappen :-)

Nou geniet van deze vakantie! Maar er een onvergetelijke ervaring van en rust ook lekker uit.

Groetjes,
Carolien

Leonie

Had vernomen dat je goed was aangekomen...
Geniet van je reis.
Kus van je zus.

Johan

...ik hoop dat je een reisdagboek bij houd :D
Wil nl. alles weten wat je gezien/gedaan hebt!

Liefs... Je andere reislustige neefje

Arianne

Hé Marieke,

Hoe bevalt het in Patagonië? Je krijgt de groetjes van de hele OR.

Heel veel plezier en geniet ervan!

Daniël

Ey Mariek,

Geniet van je reis en rust! Ik ben benieuwd naar je verhalen (en foto's).

Herman

Hee Marieke, ben je ondertussen al geland?
Veel pelzier, goede reis en onthoud je reiservaringen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!