De andere kant van de wereld

Nieuw!! Reis mee naar Nieuw Zeeland

Ik ga een nieuw avontuur aan! Nog 5 dagen en dan is het zover, dan vertrek ik naar Nieuw Zeeland voor hopelijk een onvergetelijke reis van 3 maanden. Een periode om rust, ruimte en vrijheid te ervaren

Cool
.

Een avontuur van 3 maanden dat start aan de andere kant van de wereld, in Nieuw Zeeland. Met een hop-on, hop-off bus ga ik zowel het Noorder- als het Zuider eiland verkennen. Na 2 maanden zal ik Nieuw Zeeland verlaten en op weg gaan naar mijn volgende avontuur,eilandhoppen in deFilipijnen.

Wil je weten wat ik allemaal ga doen? Volg me dan op het pad van mijn nieuw avontuur, en natuurlijk is het altijd leuk om reacties te lezen van de thuisblijvers.

Groetjes, Marieke

Reacties

Reacties

Ilse

Veel plezier! Geniet ervan!

Brian

Heel veel plezier op je reis. Gezien de voorbereidingen moet het vast heel mooi worden. Wij weten al een beetje wat je gaat zien en dat is fantastisch :-).

Succes nog met de laatste voorbereidingen!!

Ester

Marieke,

Goede reis en geniet van alles wat op je pad komt.
Heel veel plezier!!

Groetjes,
Ester

Paul

Marieke,

heel veel plezier op deze nieuwe reis! Geniet van alles wat je gaat zien en tegenkomt :-)

Paul

Geoffrey

Hoi Marieke,

De beste wensen voor 2017 en geniet van deze reis! Oh ja, we worden al nieuwsgierig naar de eerste foto's...

Groeten,
Geoffrey

Ilse

Veel plezier! Geniet ervan!

Lidewij

Geniet ervan! Maar ik ga je wel missen! Groetjes Lidewij

Robert

Veel plezier Marieke. Ik hoop dat ik leuke verhalen en foto's ga zien van je reis. Geniet met volle teugen, voordat je het weet is het weer voorbij!
Groeten Robert

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!