De andere kant van de wereld

Nieuw!! Reisbestemming Kameroen

Ik ga opnieuw op reis. Dit keer naar Afrika en de bestemming is Kameroen in het westen van Afrika. Ik ga dit keer samen met mijn vader op reis. In de jaren 70 heeft hij hier 10 jaar lang vrijwilligerswerk gedaan en heeft daar mijn moeder leren kennen. Mijn vader en ik gaan kijken waar zij samen gewoond en gewerkt hebben.Daarnaast zou ik graag iets willen zien van de bewoners en hun cultuur, het oerwoud en het verschil in klimaat en landschappen.

We gaan proberen om vanuit Kameroen verhalen te schrijven wat we beleven en meemaken. Het is echter niet 100% zeker dat dit lukt. We weten namelijk niet of er in deze afgelegen regio internet beschikbaar is.

We hopen dat jullie het leuk vinden om ons te volgen op onzereis door Kameroen. En natuurlijk is het altijd leuk om reacties te lezen van de thuisblijvers.

Groetjes,
Marieke en Kees

Reacties

Reacties

Brian en Hanneke

Hoi Pap en Zussie,

heel veel plezier in Kameroen. Geniet van het lekkere weer daar en laat de kou maar hier. We kijken al uit naar jullie verhalen en de mooie foto's.

Groetjes, Brian en Hanneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!